preskoči na sadržaj

Osnovna škola Garešnica

Login
Energetska obnova

 

Koliko je sati?

Upisi u srednju školu



MiniTV

YOUTUBE

Školski pretinci

Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Za pomoć u učenju ili rješavanje nekog problema najčešće koristim/pitam...






Sigurnost na Internetu

CENTAR ZA SIGURNIJI INTERNET

  

   

Korisni linkovi

      Hrvatski akademski spelling checker

 

 

  

 

    

     

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 5. 2010.

Ukupno: 121989
Sigurniji internet 2014

I ove godine smo se uključili u obilježavanje dana sigurnijeg interneta. Učenici 5.a, 5. c i  8.b i 8.c sudjelovali su u Međunarodnom kvizu kojim se je provjeravalo znanje o sigurnosti na internetu. Nismo osvoji nagradu, ali smo zadovoljni pokazanim znanjem. Naše sudjelovanje je zabilježeno i na virtualnoj karti koju možete vidjeti ovdje. Učenici 7.a razreda su na satu informatike izradili križajke za provjeru znanja o sigurnosti na internetu  i nacrtali crteže u Paintu te od njih napravili puzzle.

         Puzzle

Složi puzzle!


 



provided by flash-gear.com


Izradila: Nella Sveticki


 

 



provided by flash-gear.com

Izradila : Ivana Sertić


 

 

 



provided by flash-gear.com


Izradili: Teo Makaj i Davor Žgela

Križaljka o sigurnosti na internetu

Izradile: Ivana Sertić i Andreja Bezuk


Izradile: Anja Stojanović, Dragana Popović i Sara Belak

Projekt "Sigurniji internet"-2013

Projekt „Sigurniji internet“ provodio se  siječnju i veljači 2013. godine. U projektu su sudjelovali učenici 6.a razreda koji pohađaju izbornu nastavu iz nastavnog predmeta Informatika.

 Cilj projekta bio je kroz korelaciju nastavnih predmeta Informatike i Hrvatskog jezika te knjižnično-informacijskog odgoja  različitim aktivnostima poticati učenike na pravilno i odgovorno ponašanje u virtualnom okruženju. Projektom smo obilježili Dan sigurnijeg interneta 2013.

Zadaće projekta bile su ponoviti nastavne sadržaje medijske kulture, osvijestiti opasnosti neopreznog ponašanja u internetskom okruženju, osmisliti priču i izraditi scenarij te na temelju njega izraditi foto-strip primjenom informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Tijek projekta

Na početku realizacije učenici su riješili anonimnu anketu o ponašanju na internetu preuzetu iz UNICEF-ovog priručnika „Prekini lanac nasilja“ prilagođenu potrebama projekta, a zatim je prikazan videozapis „Znaš li s kim razgovaraš?“. Nakon rasprave o anketi i videozapisu učenici su čuli predavanje o sigurnosti na internetu uz PowerPoint prezentaciju koja je uvela  učenike  u prednosti i nedostatke korištenja interneta uz naglasak na njihova prava, a uređen je i razredni pano na istu temu.

Ponovljeni su nastavni sadržaji književnosti (fabula, likovi, dijalog, monolog) i medijske kulture (strip, filmska izražajna sredstva). Učenici su zatim podijeljeni u četiri skupine koje su dobile zadatak osmisliti priču na sljedeće teme:

1.       Postavljanje tuđih fotografija na internet

2.       Otvaranje lažnih facebook profila

3.       Lažno predstavljanje na chatu

4.       Čavrljanje s nepoznatim osobama

Nakon čitanja i komentiranja napisanih sinopsisa, uslijedila je izrada scenarija za snimanje fotografija, tj. izradu foto-stripa. Učenici su podijelili uloge, odglumili situacije predviđene scenarijem i snimili potrebne fotografije. Fotografije su prenijeli na računala i obradili, a strip su izrađivali služeći se MS Wordom. Na sljedećoj radionici  stripovi će biti izrađeni u obliku elektroničke knjige i objavljeni na web stranici Škole.

Projekt je uspješno realiziran po svim planiranim etapama, a učenici su bili vrlo angažirani i marljivo sudjelovali  u svim aktivnostima projekta. 

 

 

 

 

 

preskoči na navigaciju