preskoči na sadržaj

Osnovna škola Garešnica

Login
Energetska obnova

 

Koliko je sati?

Upisi u srednju školu



Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri

MiniTV

YOUTUBE

Školski pretinci

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Za pomoć u učenju ili rješavanje nekog problema najčešće koristim/pitam...






Sigurnost na Internetu

CENTAR ZA SIGURNIJI INTERNET

  

   

Korisni linkovi

      Hrvatski akademski spelling checker

 

 

  

 

    

     

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 5. 2010.

Ukupno: 156101
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica poetskog kolaža
Autor: Maja Mišinec, 12. 3. 2018.

Suradnja između školskih knjižnica osnovne i srednje škole, nakon radionice na kojoj su izrađivani straničnici sa zimskim motivima, nastavljena je 7. ožujka 2018. radionicom poetskog kolaža. Mlade knjižničarke su zajedno sa svojim mentoricama iz pjesama velikana hrvatske književnosti (P. Preradovića, V. Nazora, D. Cesarića, J. Pupačića, D. Tadijanovića, N. Šopa, V. Parun...) te suvremenih autora (D. Ivaniševića, B. Čegeca, I. Šojat i I. Simić Bodrožić) najprije pronalazile stihove koji im se najviše sviđaju (jedna riječ, sintagma, cijele rečenice), upuštajući se na taj način u slobodno istraživanje zvuka riječi, motiva i pjesničke slike. Zatim su izrezale odabrane stihove i od njih gradile nove cjeline. Zajedno su odredile naslov, motive, dužinu i  ritam, raspoređujući individualno izabrane citate u novu pjesmu grupe. Pjesme koje nastaju na takav način zanimljive su jer dovode u nove veze već stvorene pjesničke slike. Ovakav pristup stvaranju obilježen je svakim pojedincem i njegovom osobnošću. Uza sve to, treba pokazati i zavidnu vještinu poznavanja sintakse jer traganje za stihovima i/ili dijelovima rečenica koji odgovaraju jedni drugima (gramatički i smisleno) nije nimalo lak zadatak.

     Ovakav način rada u skladu je s načelima emotivne pedagogije jer motivira za čitanje i stvaranje te pruža uvide u razne mogućnosti jezične, slikovne i misaone kombinatorike.

     Na ovaj način knjižničarke su radno obilježile Mjesec hrvatskoga jezika koji je započeo Međunarodnim danom materinskog jezika te najavile Dane hrvatskoga jezika koji se obilježavaju od 11. do 17. ožujka, kada Mjesec hrvatskog jezika završava.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju